Politika kvality
Vedení společnosti AMT Hrotovice, spol. s r.o., jejímž hlavním zaměřením nákup, prodej, distribuce a skladování pohonných hmot, olejů, maziv a souvisejících produktů, se zavazuje k dalšímu rozvoji společnosti, neustálému zlepšování úrovně kvality a k všestrannému uspokojování očekávání, potřeb i předpokládaných požadavků zákazníků. Ke splnění tohoto závazku vedení společnosti vyhlašuje a zavazuje se plnit tyto zásady politiky kvality:
1. Naším prvořadým cílem je uspokojování potřeb a očekávání zákazníka. Detailně a všestranně zjišťujeme a analyzujeme požadavky zákazníků a zainteresovaných skupin a promítáme je do dalšího zlepšování kvality a inovace sortimentu výrobků a služeb.
2. Získáme a upevníme postavení mezi firmami v oblasti pohonných hmot, olejů a maziv. Aktivní přístup a kvalitní práce na všech úrovních společnosti a pocit osobní odpovědnosti každého pracovníka je zárukou kvalitních služeb.
3. Budeme realizovat účinné a efektivní investice do moderních technologií a spolehlivých kontrolních metod, stejně jako investice do lidských zdrojů a dalšího vzdělávání všech zaměstnanců společnosti
4. Budování a upevňování konkrétních a přátelských vztahů mezi našimi zaměstnanci, našimi obchodními partnery a dalšími zainteresovanými stranami, chápeme jako výborný základ pro co nejlepší úroveň všech našich služeb.
5. Poskytujeme zákazníkům odbornou pomoc formou poradenské činnosti z hlediska optimálního používání výrobků.
6. Klademe důraz na prevenci a předcházení neshodám na všech úrovních řízení a ve všech oblastech činnosti naší společnosti.
7. Klademe důraz na šetrný vztah k životnímu prostředí.
8. Klademe důraz na dodržení zákonných požadavků.
9. Všichni naši zaměstnanci jsou ke kvalitě vedeni a motivováni a soustavný výcvik a vzdělávání jsou prostředkem ke zlepšování kvality, znalostí a odborných dovedností a nezbytným nástrojem k zachování a posílení celkového potenciálu společnosti.
K realizaci této politiky kvality, která je komunikována a vysvětlována na všech příslušných úrovních společnosti, a k trvalému zlepšování stanovuje vrcholové vedení společnosti specifické cíle kvality pro časově vymezené období. Jejich plnění je průběžně sledováno a vyhodnocováno při přezkoumání systému řízení vrcholovým vedením.